L'escola

Una nova manera
d’aprendre música

En aquesta web trobareu la informació necessària sobre la nostra oferta educativa, el professorat i activitats diverses relacionades amb el món musical. Pretenem que la nostra web, sigui viva i dinàmica, que s’actualitzi d’acord amb les activitats que es porten a terme i reculli l’evolució dels estudis de música. És voluntat de L’Escola de Música Joana Pons d’oferir-vos aquesta finestra informativa i participativa amb el desig que ens ajudeu a posar-la al dia i millorar-la amb les vostres aportacions i sugeriments que de ben segur revertiran positivament tant a la pròpia plana web com al bon funcionament de l’escola. Som una escola de música i de cant. La formació musical és oberta i flexible per a totes les edats amb la voluntat d’educar i gaudir de l’aprenentatge des de la serietat i l’exigència però també amb el joc i la diversió . Tenim àmplia experiència professional i una llarga trajectòria en la docència amb resultats molt positius obtinguts a través d’un ensenyament personalitzat integrant les diferents èpoques de la música clàssica fins a l’anomenada música moderna ( jazz, rock, pop, cinema… ) dels segles XX i XXI. És un centre vinculat a l’Associated Board of The Royal Schools of Music. Adeqüem la programació de l’ensenyament a la dedicació i al ritme d’aprenentatge de l’alumne/a oferint activitats formatives segons els objectius de cadascun i garantint el seu benestar a la nostra escola.
El “leitmotiv” de la nostra escola és, Fem Música..! i ho fem tot jugant i gaudint, fent que l’alumne creixi amb les notes, que s’involucri amb l’instrument i que s’ho passi bé. Creiem que és el millor aprenentatge, per descobrir i estimar la música.
Tots els nostres professors són professionals reconeguts.